Komende Evenementen

• Primera
  • Edwin Koeriers

Vier jubilarissen en vijf leden van verdienste gehuldigd op ALV 2016

Tijdens de 83ste algemene ledenvergadering van voetbalvereniging UDI werden vier jubilarissen gehuldigd.

Voorzitter Paul Elbert mocht de versierselen opspelden bij B. Dijkstra die in het zonnetje werd gezet voor zijn 50-jarig lidmaatschap. J.H.G ten Brincke kreeg dit voor zijn 40 jarig jubileum en tot slot kregen J. Schippers en M. Stockentree het speldje vanwege hun 25-jarig lidmaatschap. Daarnaast werden J. Barelds, C. Kornet, S. Kornet, J. Hesseling en G. Ossevoort gehuldigd als leden van verdienste.

De UDI Kanjer ging dit jaar naar E. Hasselt voor zijn vele verdiensten bij de jeugd.

Het nieuwe bestuur wordt nu gevormd door P. Elbert voorzitter, C. de Jager 2de voorzitter/penningmeester, J. Stockentree Secretariaat/Voetbalzaken, R. Ossevoort beheer Kantine, R. Leferink als Lid en de Ledenadministratie wordt ingevuld door J. Barels en J. van Heijst. De financiële administratie wordt gevoerd door D. Leferink. Het dagelijks bestuur wordt gevormd door P. Elbert, C. de Jager en J. Stockentree.