Komende Evenementen

• Edwin Koeriers
  • Fliessen XL

Zes jubilarissen gehuldigd op ALV 2017

Tijdens de 84ste algemene ledenvergadering van voetbalvereniging UDI werden zes jubilarissen gehuldigd.

Voorzitter Paul Elbert mocht de versierselen opspelden bij J. Weustink die in het zonnetje werd gezet voor zijn 60-jarig lidmaatschap. W. Ooijik en G. Bolhaar kregen dit voor hun 50-jarig jubileum en tot slot kregen R. Meyer, G. Griemink, J. Griemink en F. van Veen het speldje vanwege hun 25-jarig lidmaatschap.

20171122 213044

De UDI Kanjer ging dit jaar naar G. Stockentree voor zijn adviezen en ondersteuning op de trainingen bij de jeugd.

Gerard Stockentree Kanjer 2017

Het nieuwe bestuur wordt nu gevormd door P. Elbert voorzitter, C. de Jager 2de voorzitter/penningmeester, J. Stockentree Secretariaat/Voetbalzaken, R. Ossevoort beheer Kantine en de Ledenadministratie wordt ingevuld door J. Barelds en J. van Heijst. De financiële administratie wordt gevoerd door D. Leferink. Het dagelijks bestuur wordt gevormd door P. Elbert, C. de Jager en J. Stockentree.

Bestuur vv UDI